2015. december 2., szerda

A kezdetek (kettő)

„Angel szemszöge”
-Angel! Indulnod kéne! – hallottam nagynéném hangját a földszintről.
- Megyek már! – mondtam unott hangon, miközben éppen lejöttem a lépcsőn.
- Jó legyél fiatal úr! – mondta mosolyogva Dorothy néni.
- Persze… - mondtam unottan. Semmi kedvem nem volt bemenni egy vadidegen iskolába, csomó ismeretlen ember közé és semmi kedvem nem volt a stílusom miatti kirekesztéshez. Az emo stílusúakat mindig kirekesztik. Legalábbis az előző iskoláimban így volt. – Sziasztok! – köszöntem el a házban tartózkodó rokonaimtól és elindultam a suli fellé.
Kint csípős hideg szél fújt. Szeptember eleje volt. Több mint egy évvel ezelőtt volt, hogy a nagybátyámékhoz kerültem…
Egészen kicsi koromba kezdődött minden. Apám szinte sose volt józan. Éjjel-nappal vedelt. Szegény anyám nem is értem, hogy bírta mellette olyan sokáig. Folyton veszekedtek…pontosabban az apám üvöltözött anyuval ha valami nem tetszett neki. Szegény gyenge édesanyám… semmit nem tudott vele kezdeni. Gyönyörű nő volt, gyönyörű porcelán bőrrel és hosszú fekete hajjal. Szemei kéken ragyogtak, akár a zafír. Olyan gyönyörű szeme senkinek nincs ezen a világon, mint neki volt.
Amikor tizennégy éves voltam apám a sárga földig leitta magát. Amikor hazaért egyből odatámolygott anyámhoz és ingerült hangon ráüvöltött.
- Te asszony! Azt hallottam a kocsmában, hogy láttak téged egy másik palival egy hotelbe bemenni! – mondta és erősen megszorította a nő hófehér karját.
- Mi- Miről beszélsz? É-Én sose tennék ilyet! – mondta anyu holtsápadt arccal.
- Ne hazudj nekem! – mondta idegesen a férfi és még erősebben rászorított a gyenge karra, kinek tulajdonosa fájdalmasan felsikított. Így folytatódott ez az ”eszmecsere”, amíg a férfi egyszer csak felkapta a tőle nem messze lévő nagykést. Miközben beszélt a késsel veszettül hadonászott.
- Most megtanítalak arra, hogy mi jár annak, aki megcsalja a párját! – mondta és suhintott egyet a késsel…
A következő, amire emlékszem, hogy anyám a földre zuhan, minden csupa vér, és hiába szólítgattam, már nem felelt. Tudtam, hogy meghalt. A vágás a nyakát érte, pont a nyaki ütőeret… Ezután apám börtönbe került életfogytig és én a nagybátyámékhoz kerültem. Azóta többször is megpróbáltam véget vetni a szenvedésemnek és megszabadulni az űrtől, amit anyám elvesztése hagyott. Akár az életem árán is megszabadultam volna ezektől a terhektől. Többször is megpróbáltam vízbe fojtani magam vagy felvágni az ereimet, de a nagynéném mindig megmentett…
A nagynéném Dorothy és a nagybátyám Mark. Mind a ketten a kórházban dolgoznak. Mark bácsi sebész, Dorothy néni pedig a balesetin dolgozik. Egy ideig pszichológushoz is küldtek, de sajnos semmi változást nem eredményezett…

Kicsit késésben voltam így sietősre fogtam a tempót. A suliba beérve elintéztem a papírokat és az igazgató úr elvezetett a termemhez. Nagy levegőt vettem és beléptem a terembe. A legelső dolog, amit észrevettem egy lány volt…Egy emo lány…

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Nem sértésnek írom, amit írok, és nem akarok, SENKIT megbántani. Tanácsot szeretnék adni, és remélem megfogadjátok! Remélem, nem sértelek meg titeket, és mindezt tényleg ÉPÍTŐ kritikának szánom!

    Először is, nem tudom, hogy ez holt komoly, vagy csupán paródia. Az első bejegyzést, szánom, de el sem tudtam olvasni, a betűtípus miatt...
    Én a helyetekben, másik sablont választanék, valamit másik színt, ha mindenképpen fekete/sötét akkor inkább sötét szürke/sötét lila szín lenne a legjobb. Illetve, nem kell kiemelni, hogy ez egy másik szemszög, simán mehet normálisan.
    Lehet, hogy csak én látom így, de ez itt inkább egy összecsapott munka, mintsem igényes történt. Túl rövid, össze-vissza van írva, és érthetetlen katyvasz az egész - lehet később mindent megértek majd, nem tudom, de most, számomra annyi jött le, hogy van egy nem tudom ki, és nem tudom mi van vele, de találkozott egy lánnyal....
    Olyan kérdések kavarognak bennem, hogy Angel fiú vagy lány? Hogy hol játszódik a történet? Ki a fene az a Józsi? És, ha neki magyar a neve, a többieké miért nem? És, hogy miért nincsen fülszöveg? Chat? Miért nincsenek információk, hogy most, mit is fogok olvasni?
    Még valami, hogy lehet valaki, ennyire érzéketlen?
    "A következő kép, amire emlékszem, hogy mindenhol a konyhában anyám vére és a földön a nő élettelen teste feküdt." én, ezt nem így írtam volna, hiszen, ez így furcsa. "A következő, amire emlékszem, hogy anyám a földre zuhan, minden csupa vér, és hiába szólítgattam, már nem felelt. Tudtam, hogy meghalt." Így, meghatóbb, és nem tűnik érzéketlen f@sznak a főhős.

    A designt azért hagytam a végére, mert talán ez számít kevésbé, de én jobban szeretek igényes designos történetet írni, mintsem egy összecsapott ide rittyentett alapot, ami semmit sem mond a történetről! Szerintem, keress fel egy design oldalt, hogy készítsen egyet, mert hidd el, ez is szerves része az egészek!

    És ami kifejezetten jó a történetben:
    Emo stílus - bár csak addig, amíg nem lesz mindenki holt depis, és nem vagdalja magát, orrba-szájba - érdekes téma, hiszen ez az életstílus, mindenkinek más és más. Nincs két egyforma emo.
    A váltakozó szemszög - bár csak addig, amíg bevárjátok egymást - különlegessé teszi, és váltakozóvá.
    Tetszik az alap történet, csak fejtsétek ki bővebben. Amúgy tényleg jó ötlet, és ne merjétek abba hagyni, csak kicsit váltsatok...

    Csóközön: Mishuku

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mishuku drága, oda van írva, hogy Angel biza fiú! De, minden mással egyetértek, sajnos!

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Én nem sértődtem meg a megjegyzések miatt. A kiemelés nem volt szándékos. Worldbe előre megírtam és a beillesztés miatt ilyen. Sajnos nem tudtam eltüntetni sehogy :(
      Angel fiú az elején úgy is szólítják, hogy "fiatal úr"
      Amit említettél az anyja halálával kapcsolatba...ha nem baj azt amit mondtál/írtál beleírtam, mert így jobban tetszik és igazad volt.
      megpróbálom legközelebb jobban megfogalmazni és megírni érthetőbben. a Józsit is eltüntettem.
      a designen dolgozunk és megpróbáljuk az észrevételeiteket majd beleépíteni. én(és szerintem a többiek is) építő kritikaként fogadtam a leírtakat. :)

      Törlés