2015. december 17., csütörtök

2.fejezet(Angel)

Egy emo lány...
Ahogy beléptem az a néhány ember az osztályban, és köztük a lány is rám emelte a tekintetét. Egy fél percig egymás szemébe néztünk, de én elkaptam egy idő után a tekintetem. Körbenéztem a terembe, hogy hol van szabad hely és találtam is egyet a lány előtt. Odamentem, ledobtam a táskám és hátrafordultam.
- Hello! - köszöntem a lánynak, de mintha meg sem hallottam volna. -Halló! Héj! - mondtam és a szeme előtt integettem és erre egy kicsit összerezzent. - Héj, Minden rendben Itt szólongatlak, de meg sem szólalsz. - hirtelen megrázta a fejét és végre rám figyelt.
- Oh, sajnálom, csak elgondolkoztam. Te új vagy, ha minden igaz. Szia, a nevem Morgana! És a tiéd? - kérdezte kíváncsian.
- Semmi gond. A nevem Angel. Igen, ez fiú név. - mondtam mosolyogva.
- Gondoltam, hogy fiú név, hiszen fiú vagy. - mondta és ő is elmosolyodott. Aztán ezt a rövid társalgásunkat egy férfi zavarta meg, aki minden bizonnyal az osztályfőnökünk. Morgana szólt nekem, hogy ki kéne mennem a tanári asztalhoz. Felálltam és odamentem a tanár mellé. Velem szembe mindenki tágra nyílt szemekkel nézett engem. Biztos az emo stílusom miatt.
- Sziasztok! Mint látjátok megérkezett az egyik új diák. - vázolta fel a helyzetet a tanár. A többi diák arca elképedt és elkezdtek sutyorogni, valami olyasmiket, hogy"Hogy érti, hogy az egyik?" "Lesz még egy új?". A tanár hirtelen felém fordult. - És most mutatkozz be az osztálynak!
- Angelnek hívnak, 16 éves vagyok, a nagynénémmel és a nagybátyámmal lakom és itt élek Londonban. Ennyit rólam. - ezzel a mondattal befejeztem és a helyemre mentem.
Az óra maradék részében minden tudnivalót, kötelező programot és mindenféle hülyeséget elmondott a tanár az évvel kapcsolatban. Nagyon unalmas óra volt. Az egész nap unalmas volt. És idegesítő. A folyosón mászkáló diákok megbámultak, vagy összesúgtak mellettem. Mintha valami ufó lennék, ami az 51-es körzetből szabadult. Nagyon zavaró volt, de próbáltam tudomást sem venni róluk. Próbáltam a lehető legkevesebbet tartózkodni a folyosón és inkább a terembe maradni, de ott is majdnem ugyan ez volt a helyzet. A mögöttem ülő lányokkal elbeszélgettem a napot. Morgana mellett egy szőke hajú Amber nevű lány ült, aki szintén emós volt. Mellettem nem ült senki és nekem ez tökéletes volt. Nagyon szeretem a magányt...
Uncsi volt a nap egészen a negyedik szünet végéig. A terembe belépve egy ma még nem látott emo srácot láttunk meg... Emo uralom lesz lassan az osztályban.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Csak annyi a hozzáfűznivalóm még hogy azt a szót ne használd hogy "emós",mert olyan nincs.Csak emo van.Ettől eltekintve nagyon jó lett ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értettem! Legközelebb figyelek! ;) köszönöm! ^^

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés